
Το ΣΚΑΪ και γενικότερα το συγκρότημα Αλαφούζου (Καθημερινή κτλ.) βρίσκεται στην πρωτοπορία των κατοχικών δυνάμεων και των δυνάμεων που υπερασπίζονται το μνημόνιο. Είναι η φωνή του πιο επιθετικού... κομματιού της αστικής τάξης. Κάθε μέρα από το πρωί μέχρι το βράδυ προπαγάνδα υπέρ του κεφαλαίου, της κυβέρνησης, των τραπεζών και των ντόπιων και ξένων τοκογλύφων. Πάντα εναντίον του ελληνικού λαού και της εργατικής τάξης. Κάθε κοινωνική ομάδα που αντιστέκεται και διαμαρτύρεται στοχοποιείται και κατασυκοφαντείται. Από τους δημοσίους υπαλλήλους που είναι οι Εβραίοι της εποχής μας και στο τέλος θα μας πουν ότι φταίνε και για την τρύπα του όζοντος μέχρι τους λιμενεργάτες που με δύο μέρες απεργία καταστρέφουν τον τουρισμό, τους ταξιτζήδες και τους φορτηγατζήδες που είναι προνομιούχοι και συντεχνίες. Για όλους έχουν λάσπη τα, σε διατεταγμένη υπηρεσία, παπαγαλάκια του ΣΚΑΪ. Φυσικά όλα τα μεγάλα ΜΜΕ κάνουν λίγο πολύ το ίδιο απλά το συγκρότημα Αλαφούζου δεν κρατά ούτε τα πιο στοιχειώδη προσχήματα. Όλα τα υπόλοιπα κανάλια φιλοξενούν σε κάποιες εκπομπές και κάποιους μετριοπαθείς διαφωνούντες (Μητρόπουλος, Μπέης, Νότης Μαριάς και λοιπές γλάστρες) ή στελέχη του συνασπισμού και του ΚΚΕ. Στο ΣΚΑΪ δεν καλούνται ούτε αυτοί. Μόνο νεοφιλελεύθεροι χαρτογιακάδες και φυσικά το βαρύ πυροβολικό Στέφανος Μάνος και Ανδριανόπουλος σχεδόν σε καθημερινή βάση. Η μόνη κριτική που ασκείται στην κυβέρνηση είναι ότι το μνημόνιο δεν εφαρμόζεται δηλαδή πάρτε περισσότερα μέτρα, ξεπουλήστε πιο γρήγορα τη δημόσια περιουσία, απολύστε περισσότερους δημοσίους υπαλλήλους, μειώστε μισθούς κτλ. Χαρακτηριστικό της νοοτροπίας του ιδιοκτήτη του συγκροτήματος Γιάννη Αλαφούζου και του ιησουϊτισμού που τον διέπει είναι ότι βγαίνει ο ίδιος στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ για να κάνει κήρυγμα.
ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ.....(στο νέο πρόγραμμα του ΣΚΑΪ)

Οι Έλληνες παρουσιάζονται σαν πίθηκοι και απλά χαρακτηρίζονται ζώα. Αν παρουσιαζόταν έτσι κάποιος άνθρωπος αφρικανικής καταγωγής θα είχαν ξεσηκωθεί και οι πέτρες και απόλυτα δικαιολογημένα και εμείς θα είχαμε ξεσηκωθεί μαζί τους. Τώρα και σε αυτήν την περίπτωση γιατί δεν θίγονται οι ευαισθησίες κάποιων υποτίθεται ευαίσθητων σε θέματα ρατσισμού από τέτοια προσβλητικά βίντεο. Εδώ είναι το άλλο κομμάτι της προπαγάνδας του ΣΚΑΪ και της άρχουσας τάξης. Για να δεχθούν οι Έλληνες τέτοια κατακόρυφη πτώση του βιοτικού τους επιπέδου και να μετατραπούν σε Ουγκάντα μέσα σε λίγα χρόνια πρέπει όχι απλά να διαλυθεί η εθνική συνείδηση αλλά οι Έλληνες να ντρέπονται και να αισθάνονται ένοχοι για την καταγωγή τους. Αυτός είναι και ο λόγος που στην συγκεκριμένη εκπομπή από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό μοναδικό τους μέλημα είναι το πως θα παρουσιάσουν τον Έλληνα ως κρετίνο, αμόρφωτο, βάρβαρο, απολίτιστο, τεμπέλη και γενικότερα άχρηστο και το κάνουν τόσο άγαρμπα με όρους συλλογικής ευθύνης και συλλήβδην κατασυκοφάντησης των πάντων που αμέσως σου έρχεται στο μυαλό η ναζιστική προπαγάνδα. Γίνεται συστηματική προσπάθεια από τα ΜΜΕ να οικοδομηθεί ένας νέος αστικός μύθος σύμφωνα με τον οποίο για την οικονομική κρίση δεν ευθύνεται ο καπιταλισμός και οι στρατηγικές επιλογές των αστικών ηγεσιών αλλά οι τεμπέληδες και άχρηστοι Έλληνες. Αυτός ο μύθος κυκλοφορεί και σε διάφορες άλλες παραλλαγές ότι φταίνε μόνο οι 300 της βουλής, οι συντεχνίες, τα κλειστά επαγγέλματα, οι δημόσιοι υπάλληλοι κτλ. Δηλαδή δεν φταίει ο καρκίνος που λέγεται καπιταλισμός και το κεφάλαιο αλλά τα σπυράκια στο πρόσωπο. Μέσα σε όλα αυτά υπάρχει ένα ακόμα κραυγαλέο περιστατικό που αποκαλύπτει τα ξεκάθαρα σχέδια της Νέας Τάξης για διάλυση και τεμαχισμό της Ελλάδας. Δείτε το βίντεο....
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου