
Εν μέσω κρίσης κι ενώ τα βρωμόσκυλα που "συγκυβερνούν" μας λένε να κάνουμε ΚΙ ΑΛΛΕΣ θυσίες για να σωθούμε, διορίζουν αβέρτα κομματόσκυλα στα νέα γραφεία τους, που χρυσοπληρώνει όπως πάντα το κορόιδο, δηλαδή ο ελληνικός λαός. Το θρασίμι που ακούει στο όνομα Άδωνις Γεωργιάδης και υβρίζει αισχρά τον λαουτζίκο λέγοντας πως "χάρη σ'εκείνον έχει να φάει" και ότι "αν δεν ψήφιζε το Μνημόνιο οι γυναίκες θα γίνονταν πόρνες", τι λέτε να έκανε;
ΔΙΟΡΙΣΕ ΟΧΙ ΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΔΥΟ, ΑΛΛΑ ΕΝΤΕΚΑ ΑΤΟΜΑ "ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ"!
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου