Home » » I am driving home for Christmas

I am driving home for Christmas

Written By Djordje on Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011 | 00:54




Γράφει η Σήλια Τερζή



Και εκεί που νομίζεις ότι ζεις το απόλυτο ευρωπαϊκό όνειρο και ότι όλα τα περασμένα μοιάζουν απλώς ξεχασμένα να σου μια τροφική δηλητηρίαση να σου θυμίσει ότι καλές οι δουλειές με τα παχυλά μεροκάματα αλλά και μια ασφαλειούλα θα ήταν χρήσιμη....
Ο κόσμος γύρω να χάνεται, ο εσωτερικός μου κόσμος να αδειάζεται σύσσωμος και εγώ να τραγουδάω μανούλα δόλια μάνα που άφησες το παιδί σου μόνο του στην ξενιτιά. Το αρχικό θάρρος μου υποχωρεί, τα μεγάλα σχέδια μπαίνουν στην άκρη και η φωνή της σιγουριάς γίνεται ψίθυρος μπροστά στο ζόρι μου και πιάνω το τηλέφωνο.... Η ώρα 5 το πρωί μόνο η μανούλα μου ξέρει πως να γίνω καλά... Και η γιαγιά μου φυσικά που θα μου απαλύνει τον πόνο καθώς θα μου τρίβει το στομαχάκι και θα μου τραγουδάει το αγαπημένο μου τραγούδι αυτές τις ώρες για να νιώσω καλύτερα το “μου σπάσανε τον μπαγλαμά”. Μην ρωτάτε.... Απλά με κάνει να νιώθω καλύτερα... Ο καθένας με τις παραξενιές του. 
Με εντυπωσιακή ψυχραιμία η μάνα μου δίνει τις οδηγίες που πρέπει και αφού τις τηρήσω πρέπει να την ενημερώσω τουλάχιστον 28 φορές για την πορεία μου! Και εκεί πάνω που σκέφτομαι παρόλες τις ειδήσεις για μειώσεις μισθών, απολύσεις και παραμονή της Ελλάδας στην κρίση για τουλάχιστον 2 χρόνια, εγώ να γυρίσω τρεχάμενη στην αγκαλιά της μάνας..... το 29ο τηλεφώνημα για την πορεία της υγείας μου και οι 20λεπτες συνομιλίες στο skype με όλη την οικογένεια με κάνει να σκέφτομαι πως λίγο ακόμα μπορώ να αντέξω την ξενιτιά!!!!!




Ααααα σήμερα είμαι και πολύ καλύτερα.... Επανήλθε η διάθεση μου να κοροϊδεύω τον κόσμο ότι Χριστούγεννα θα είμαι μακριά τους. Μα γίνεται αυτό??? Καταρχάς είμαι σίγουρη ότι το δέντρο στο σαλόνι δεν έχει στολιστεί σωστά και κυρίως χωρίς γεωμετρική ακρίβεια όπως φροντίζω προσωπικά κάθε χρόνο. Επίσης πρέπει να είμαι σπίτι για το ετήσιο έθιμο του Αι Δημήτρη καθώς εμείς γνήσιοι Θεσσαλονικείς υποδεχόμαστε αυτόν και όχι τον άλλον.... Τον ερυθρόλευκο!!!! Και τρίτον και κυριότερον πρέπει να προφυλάξω τις φίλες μου από το να πιουν και το δικό μου ποτήρι σε κάθε απρόβλεπτο γλεντάκι που θα στηθεί έτσι για το καλό.....
Εχω αγοράσει δώρα για όλους παρά την οικονομική στενότητα. Εχω καταναλωτικό πρόβλημα το παραδέχομαι, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρη ότι πιο πολύ θα ενθουσιαστούν με την παρουσία μου! Για κάθε ενδεχόμενο όμως και ένα δωράκι δεν βλάπτει. 
Και φορτωμένη σαν το γαϊδούρι, με την βαλίτσα να φτάνει στο όριο των κιλών (σαν γνήσια Ελληνίδα γυναίκα που πρέπει να κουβαλήσει τα πάντα) τρέχω να προλάβω το αεροπλάνο μην φύγει και μου χαλάσει τη σειρά των εκπλήξεων. Κι όμως το αφιλότιμο.... Να το!!!!!! Πετάει και εγώ δεν είμαι μέσα.... και προσπαθώντας σε γερμανικά , αγγλικά και τα διεθνή Ελληνικά να πείσω αυτή την άτιμη να με αφήσει να περάσω σκέφτομαι ότι αφού δεν μπορούμε να το αποφύγουμε ας δούμε και λιγάκι το Βερολίνο!
Το κείμενο καθυστερεί να παραδοθεί και ο εκδότης μου είμαι σίγουρη ότι αφρίζει αλλά θα παίξω το δυνατό μου χαρτί, θα του κάνω γλύκες και θα δημοσιευτεί έστω και καθυστερημένα!
I am driving home for Christmas babies!!!! Η μάλλον I am flying home for Christmas..... Και το lap top παίρνει φωτιά!
Τα λέμε από Θεσσαλονίκη μεριά τώρα.... Με περισσότερα νέα και εικόνες!
Μέχρι τότε.... Καλά Χριστούγεννα σε όλους!






Share this article :

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Moxabeti - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger