Home » , » Πάει ο παλιός ο Χρόνος.....

Πάει ο παλιός ο Χρόνος.....

Written By Djordje on Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012 | 08:00




Οι γιορτές πέρασαν και είναι πραγματικό φαινόμενο το πώς η τόσο μεγάλη προετοιμασία για την Πρωτοχρονιά εξαφανίζεται ακριβώς την επόμενη μέρα. Στολίδια, φωτάκια και συναισθήματα μαζεύονται γρήγορα σε ένα κουτί καλά κλεισμένο μέχρι την επόμενη πρωτοχρονιά και η ζωή μπαίνει ξανά στους φυσιολογικούς της ρυθμούς!
Εδώ και εγώ πίσω στο Αμβούργο να προσπαθώ να συνέλθω από το Ελληνικό "ολοκαύτωμα" που έζησα μέσα στις γιορτές πιάνω ξανά το lap top στα χέρια μου και αναρωτιέμαι τι κείμενο να γράψω... Η περιγραφή των Χριστουγεννιάτικων διακοπών μου μάλλον θα θεωρηθεί από ανιαρή εως ακατάλληλη, γράμμα στον Αι Βασίλη δεν έγραψα..... Χμ.... Κι όμως.... Να κάτι που κάνουμε όλοι κάθε Πρωτοχρονιά και αναιρείται αισιόδοξα 10 μέρες μετά. (στη δική μου περίπτωση περιοριζόμαστε σε κάποια 24ωρα).

Η λίστα της Νέας Χρονιάς!
Κάθε χρόνο τέτοια μέρα σκεφτόμαστε τα λάθη της προηγούμενης χρονιάς και ορκιζόμαστε ότι δεν θα τα επαναλάβουμε.... Η φίλη μου η Άννα ας πουμε κάθε χρόνο κόβει το κάπνισμα.... Η Σοφία υπόσχεται πως θα ελέγχει καλύτερα κάθε γκομένακι που θα γνωρίζει και δεν θα κάνει τα ίδια λάθη... Η μάνα μου με περίσσια σιγουριά μας προειδοποιεί ότι φέτος θα κάνουμε και εμείς δουλειές του σπιτιού (αυτό είναι κάτι σαν την παγκόσμοια ειρήνη) και ο μπαμπάς μου ότι θα δουλεύει λιγότερο γιατί κουράστηκε πια....
Εγώ πάλι κάθε πρωτοχρονιά αρχίζω δίαιτα.... Χορτασμένη από τα δεκάδες φαγητά που πέρασαν απο μπροστά μου υπόσχομαι στον εαυτό μου (και στον καθρέφτη μου!!!) ότι από 1η του μήνα θα κάνω σωστή διατροφή και τουλάχιστον 3ημερες επισκέψεις στο γυμναστήριο. Το μελομακάρονο στο χέρι μου με ειρωνεύεται αλλά εγώ είπαμε.... Θα τα καταφέρω! Έλα μωρέ... 3 μήνες να περιορίσω την όρεξη μου και θα είμαι φιγουρίνι για το καλοκαίρι.....
Σταματάω το γράψιμο καθώς το μήνυμα στο κινητό μου με ενημερώνει για τα γενέθλια μιας φίλης η οποία (δεν το συζητάει) θα μας βγάλει για φαγητό σήμερα... Χμ... Εντάξει δεν μασάμε! Θα φάμε μια σαλάτα και 2-3 ποτήρια νερό και ύπνο!
Χαμογελάω αυτάρεσκα με την πυγμή μου! Αυτή τη χρονιά θα τα καταφέρω!
Το κουδούνι μου χτυπάει και σηκώνομαι να ανοίξω! Αυτό το κείμενο δεν θα τελειώσει ποτέ! Η σπιτονοικοκυρά μου ήταν!!!
Και τώρα.... Μια μεγάλη μερίδα παστίτσιο και μια ακόμα μεγαλύτερη μερίδα ενοχών στέκονται αχνιστα πάνω στο τραπέζι μου! Σχεδόν ακούω αυτό το διαβολάκι στον ώμο μου να κοροιδεύει το αγγελάκι στον άλλο μου ώμο που προσπαθεί μάταια να με πείσει ότι η λίστα μου δεν περιλαμβάνει κατανάλωση μπεσαμέλ!!!!



Μάταια.... Η μερίδα καταναλώθηκε.... Οι ενοχές επίσης! Σε τέτοιο σημείο που ούτε η τεράστια tobleron μοιάζει σπουδαία πια... Και ο παραδοσιακός φραπες(!) για να χωνέψω.
Πως γίνεται πάντα μετά το φαγητό να με πιάνουν οι τύψεις! Ποτέ πριν!
Ημέρα 3η
Λοιπόν μέχρι στιγμής η λίστα μου δεν έχει μεγάλη επιτυχία όμως δεν θα το βάλω κάτω.... Βεβαια δεν με συνέφερε ούτε αυτό το καημένο μου το τζιν που τόσο αγαπούσα και μαρτύρησε μπροστά στη βουλιμία των γιορτών, ούτε οι πρωτοχρονιάτικες φωτογραφίες που άμα τις δούνε οι απανταχού οικολόγοι θα με επικυρήξουν ως υπεύθυνη για την παρολίγο εξαφάνιση των ζωων της φάρμας!
Ημέρα 4η
Σήμερα τα κατάφερα!!!! Έφαγα μονο ένα γιαουρτάκι... Υπομονή τελειώνει η μέρα, είναι 12,30 το μεσημερι (!!!).
Γελάω με τον ευατό μου, με τους φίλους μου.... Είναι η 6 μέρα μετά την δημιουργία της λίστας και ένας ένας μας τις σκίζουμε για παραδειγματισμό! Άλλωστε τι νόημα έχουν οι λίστες! Να χαμογελάμε πρέπει. Αλλάζω τη λίστα μου και το γράφω πρώτο πρώτο! Να χαμογελάω περισσότερο! Και από κάτω συνεχίζω.... Να κάνω και τους φίλους μου να χαμογελάνε περισσότερο. Μπορεί να μην κρατήσω τη δίαιτα, και η Άννα να πήρε στριφτά μπας και το ελαττώσει, και η Σοφία να έκλεισα καινούριο ραντεβού.... Η μάνα μου ακόμα μόνη καθαρίζει και εγώ τρώω ενα σακουλάκι πατατάκια ενώ ανεβάζω το λογαριασμό του κινητού μου χωρίσ τυψεις.... Μόνο ο μπαμπάς μου τα κατάφερε.... Δουλεύει λιγότερο. Αντι για 15 ώρες 14 ½.... είναι και αυτό μια αρχή. Γι αυτό ας χαμογελάσουμε.... Που ξέρετε... Μπορεί το 2012 να είναι η χρονιά μας!
Share this article :

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Moxabeti - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger