Home » » Δείτε τι αεροδρόμιο (Ελ.Βενιζέλος) έφτιαξαν οι Γερμανοί και το πληρώνουμε ακόμα…

Δείτε τι αεροδρόμιο (Ελ.Βενιζέλος) έφτιαξαν οι Γερμανοί και το πληρώνουμε ακόμα…

Written By Djordje on Κυριακή 8 Απριλίου 2012 | 08:31


Απίστευτες ελλείψεις και προβλήματα στο υποτιθέμενο στολίδι και διεθνές αεροδρόμιο Αθηνών (Ελ. Βενιζέλος)…
Προβλήματα που προκαλούν καθυστερήσεις στις πτήσεις και δυσχεραίνουν την εξυπηρέτηση μεγάλων αεροσκαφών.
Δείτε στην ΝΟΤΑΜ (NOTices TAir Men), οδηγίες προς αεροπόρους, που ακολουθεί τι εννοούμε
NOTAM A0553/12
A0553/12 NOTAMR A0548/12
Q) LGGG/QFULT/IV/NBO/A /000/999/3756N02356E005
A) LGAV B) 1204070848 C) 1204081000
E) DUE TO FUELING DISRUPTIONS REQUIRING EXTENSIVE FUELING WITH
BOWSERS,LONG DELAYS POSSIBLE. UP LIFT OF RETURN FUEL AT AIRPORT OF
ORIGIN (TANKERING) OR INTERMEDIATE FUEL STOP
IS HIGHLY RECOMENDED TO AVOID DELAYS.
CREATED: 07 Apr 2012 08:54:00
SOURCE: LGGGYNYX
Στο Ελ. Βενιζέλος υπάρχει πρόβλημα με τον κεντρικό αγωγό των καυσίμων με αποτέλεσμα να γίνεται ανεφοδιασμός με βυτία.
Φαντάζεσθε τι σημαίνει αυτό από πλευράς χρόνου εξυπηρέτησης και καθυστερήσεων στις πτήσεις..
Το πρόβλημα με αυτήν την διαδικασία είναι ότι
μέχρι να ξαναγεμίσουν τα βυτία υπάρχει αρκετή καθυστέρηση σε αρκετές πτήσεις. 
TRAAAGGGGIC!      
Το διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας δηλώνει δυσχέρεια σε ανεφοδιασμό καυσίμων.
Επίσης προβλήματα και περιορισμοί αντιμετωπίζονται στην εξυπηρέτηση μεγάλων αεροσκαφών όπως A380, τα οποία θα πρέπει σε κάποιες περιπτώσεις να σβήνουν τους κινητήρες 1 και 4.
NOTAM A2077/11
A2077/11 NOTAMN
Q) LGGG/QFALR/IV/BO /A /000/999/3756N02356E005
A) LGAV PART 1 OF 2 B) 1111220859 C) PERM
E) LOCAL TRAFFIC REGULATIONS FOR LGAV(ATHINAI-ELEFTHERIOS VENIZELOS
INTERNATIONAL AIRPORT):
A380-800 OPERATIONS:
ELEFTHERIOS VENIZELOS HAS BEEN APPROVED BY HCAA TO BE USED BY A380
AIRCRAFT, AS ALTERNATE OR FOR A LIMITED NUMBER OF FLIGHTS,UNDER THE
FOLLOWING CONDITIONS:
A380-800 GROUND OPERATIONS:
-ENGINES 1 AND 4 SHOULD BE SHUT DOWN WHEN VACATING THE RUNWAY AFTER
LANDING AND STARTED-UP FOR DEPARTURE ON THE RUNWAY.TAXIING SHALL BE
PERFORMED ON ENGINES 2 AND 3.
-ALTERNATIVELY, IN ORDER TO MINIMIZE RWY OCCUPANCY,ENGINES 1 AND 4
MAY BE STARTED-UP ON TWY D FACING SOUTH, ABEAM LINK D2 FOR DEPARTURE
FROM RWY 03R OR ON LINK D13 FACING EAST FOR DEPARTURE FROM RUNWAY
21L.IF ENGINES 1 AND 4 ARE STARTED-UP BEFORE ENTERING THE RWY THEY
SHOULD BE KEPT AT GROUND IDLE UNTIL LINED-UP, FOR TAKE-OFF.
-A380-800 A/C TAXIING OVER TWY K AND H BRIDGES ARE LIMITED TO
MAXIMUM LANDING WEIGHT.
END PART 1 OF 2
CREATED: 22 Nov 2011 09:31:00
SOURCE: LGGGYNYX
Share this article :

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Moxabeti - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger