Home » , » Σκόρπιες Σκέψεις......

Σκόρπιες Σκέψεις......

Written By Djordje on Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012 | 11:08



Γράφει η Σίλια Τερζή


Και αν το αύριο δεν έρθει ποτέ....τι θες να έχεις να θυμάσαι από τη ζωή σου?


Καθισμένη στον καναπέ σκέφτομαι όλα αυτά που ήθελα να κάνω.... Αυτά που θέλω τώρα να κάνω.... Και τι πραγματικά έχω κάνει.

Ανοίγω ημερολόγια, παλιά άλμπουμ.... ψάχνω μηνύματα, θυμάμαι συναισθήματα... Πάντα με μια ενοχή πορευόμουν. Για το τι θα γίνει στην πορεία.... Για το αν θα είμαι καλή, πετυχημένη, ερωτευμένη, ευτυχισμένη... Δεν θυμάμαι ούτε ένα λεπτό από τη ζωή μου να σκεφτώ αυτή τη μικρή φρασούλα.... Και αν το μετά δεν έρθει ποτέ...?

Και τώρα εδώ να αναρωτιέμαι για τις αποφάσεις μου.... Σε μια στιγμή μπήκα στο αεροπλάνο και αποφάσισα να αλλάξω ζωή, σε μια στιγμή βρήκα δουλειά και την έχασα.... και βρήκα κ άλλη... σε μια στιγμή γνώρισα ανθρώπους και τους εμπιστεύτηκα.... και πήρα αγάπη που χρόνια προσπαθούσα να βρω και αναρωτιόμουν που είναι... Γιατί δεν με βρίσκει?



Σε μια στιγμή, σαν να ανοιγοκλείνεις τα μάτια σου θυμάμαι τη μάνα μου να κλαίει στο αεροδρόμιο... και λίγες ώρες μετά να μου λέει πόσο περήφανη νιώθει. Σε μια στιγμή είδα τον αδερφό μου να τελειώνει το σχολείο και να ζει καινούρια πράγματα που τα έζησα και εγώ.... Τότε.... Για μια στιγμή... Και ο πατέρας μου σε μια στιγμή τα άλλαξε όλα.... Και ας του πήρε μια ζωή για να τα αποφασίσει.....
Μου φάνηκε αιώνας η αγάπη μας αλλά ήταν μια στιγμή.... Και αν κλείσω τα μάτια να σε ονειρευτώ γιατί μου λείπεις πάλι μια στιγμή είναι μέχρι να καταλάβω ότι δεν σε έχω πια.... Και η Ελλάδα.... Μια στιγμή μακριά και εγώ από δω να την κοιτάω και να αναρωτιέμαι.... Δεν μετανιώνω.... Για τις στιγμές λέω... Δεν μετανιώνω.... Με μεγάλωσαν... Με δίδαξαν.... Με γέμισαν....
Κι όμως.... Αν το αύριο δεν έρθει ποτέ? 
Γι αυτό θα φωνάξω σε σένα.... Σε σένα που κάτι σου θυμίζουν οι γραμμές που διαβάζεις ότι όλα είναι στιγμές, γεμισμένες απο αυτά που εσύ επιλέγεις. Τα όνειρα, οι αγάπες, οι φίλοι, οι δουλειές.... είναι στιγμές δικές σου και δεν τις χρωστάς σε κανέναν. Κοίτα τον ορίζοντα... δεν θες να δεις και από που ανατέλλει αυτός ο ήλιος? Η ζωή δεν είναι μόνο δύση... 
Μια στιγμή μου πήρε να αποφασίσω τι θα γίνει με την υπόλοιπη ζωή....
Μια στιγμή... έτσι σαν να ανοιγοκλείνεις τα μάτια και εγώ έχω μεγαλώσει....

Και αν το αύριο δεν έρθει ποτέ εγώ τουλάχιστον έκανα το σήμερα να αξίζει!
Share this article :

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Moxabeti - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger