Home » » Έχω απόψε ραντεβού

Έχω απόψε ραντεβού

Written By Djordje on Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012 | 03:00



Έχω απόψε ραντεβού……

Και ναι!!! Ο κούκλος που επί εβδομάδες πολιορκούσες στο γυμναστήριο σου ζήτησε να βγείτε!!!yupiiiiiiiiiii!!  Και…τώρα αρχίζουν τα δύσκολα, όπως λέει και ο αγαπημένος Σάκης.

Στην αρχή είσαι ενθουσιασμένη και αισιόδοξη ότι όλα θα πάνε καλά. Ξαφνικά αρχίζει το άγχος. Τι θα φορέσω…; Πώς θα κάνω τα μαλλιά μου…; Τα νύχια μου….; Αποτρίχωση να κάνω…..;

Αφού έχεις ξοδέψει ώρες ατελείωτες μπροστά στον καθρέπτη, έχεις αδειάσει όλη την ντουλάπα, οι ανασφάλειες σου έχουν βαρέσει κόκκινο. Κι αν δεν του αρέσω; Κι αν δεν ταιριάζουμε; Κι αν δεν έχουμε τι να πούμε; Είμαι ωραία; Μήπως είναι πολύ κοντό; Μήπως με περάσει για “μπιπ”; Μήπως να φορέσω το άλλο; Μήπως βάφτηκα πολύ; Πόσα λεφτά να πάρω μαζί μου; Είμαι ωραία; Κι αν δεν του αρέσω; Πετάνε τα ψωμάκια; Το προγούλι; Έχω παχύνει... έχω κυτταρίτιδα... Χάλια είμαι.


Όλες λίγο-πολύ το ίδιο περνάμε και υπάρχει κατανόηση. Θέλεις απλά όλα να πάνε τέλεια και ο συνοδός σου να ενθουσιαστεί με την ομορφιά σου και την προσωπικότητα σου. Και σε αυτό το σημείο την πατάμε όλες.

Το πρώτο ραντεβού έχει κάποιες ιδιαιτερότητες. Γι αυτό σάς παραθέτω μερικά tips για να έχετε ένα επιτυχημένο πρώτο ραντεβού.

1.Να ήμαστε ο εαυτός μας. Αν του παρουσιαστείς σαν κάποια που δεν είσαι μετά τι θα γίνει;


2. Να μην είμαστε υπερβολικές στην εμφάνισή μας. Καμία υπερβολή. Ούτε εντελώς άβαφτες ούτε και πάρα πολύ φτιαγμένες.

3. Να έχουμε συμφωνήσει το μέρος. Πρέπει να είναι ένα μέρος που να μας διευκολύνει να συζητήσουμε και να επικοινωνήσουμε. Όχι δηλαδή να πάμε σε ένα μέρος με πολύ βαβούρα και πολύ φασαρία που τελικά είτε πήγαμε ραντεβού είτε δεν βγήκαμε να είναι το ίδιο -να μην έχουμε καταλάβει ο ένας τον άλλον.

4. Μη  μιλάς για νούμερα.  Να σου λείπει η λίστα των ανδρών που πέρασαν από το κρεβάτι σου. Όσο απελευθερωμένος και να είναι δεν είναι πολύ κολακευτικό να του αραδιάσεις καμιά ντουζίνα ονόματα εραστών της ζωής σου. Τον κάνεις να αισθάνεται σαν ένα ακόμη γραμματόσημο στη συλλογή σου


5. Να μην δώσουμε την εντύπωση ότι είμαστε έτοιμες να πληρώσουμε τον λογαριασμό. Να αφήσουμε την δυνατότητα στον άλλον να το διαχειριστεί και να του πούμε: “είσαι σίγουρος; εγώ θέλησα να πληρώσω τα μισά.” Και αν εκείνος επιμείνει να τον αφήσουμε να πληρώσει. Αν το δεχτεί θα συμμετάσχουμε.

 6. Να μην αντιδικήσουμε σε θέματα που μπορεί να έχουμε διαφορετική άποψη. Δεν θα βγάλουμε άκρη. Αν εκείνος είναι Παναθηναϊκός, εμείς Ολυμπιακός και πλακωθούμε γιατί η διαιτησία δεν ήταν καλή και έβγαλε τον Ολυμπιακό πρωταθλητή τι θα γίνει;

7. Να μην προχωρήσουμε πάρα πολύ. Δηλαδή δεν είναι σωστό από το πρώτο ραντεβού να πέσουμε και στα κρεβάτια. Ας είμαστε λίγο συγκρατημένες. Αρκετά ζεστές, αρκετά τρυφερές χωρίς όμως να δείξουμε ότι είμαστε εύκολες και έτοιμες να κάνουμε πράγματα που πιθανά δεν είμαστε έτοιμες να τα κάνουμε.


Ακολούθησε αυτές τις συμβουλές και να είσαι σίγουρη ότι το πρώτο ραντεβού θα στεφθεί από απόλυτη επιτυχία. 


Ντουρμίση Έλενα
Share this article :

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Moxabeti - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger