Home » » déjà vu

déjà vu

Written By Djordje on Κυριακή 25 Μαρτίου 2012 | 10:47


Το καλύτερο delivery sex στην πόρτα σου με ένα τηλεφώνημα την περίοδο που είσαι single,το κάνει ο καλός σου πρώην.





Μη νομίσετε ότι είμαι καμιά τύπισσα που κοιμάται με τους πρώην της. Στα τριανταεπτά της μια γυναίκα έχει μια στρατιά από πρώην στην ζωή της. Aν κοιμόταν ξανά και ξανά με όλους αυτούς τους τύπους δεν θα είχε χρόνο για κάνει σημαντικά επιτεύγματα στη ζωή τηςούτε καν ένα αρθράκι. Eδώ για τα τυπικά τηλεφωνήματα που κάνω σε πρώην σε γιορτές, γενέθλια, Χριστούγεννα, Πάσχα και κηδείες συγγενών, έχω υπολογίσει ότι μου έχουν κοστίσει τις εργατοώρες της συγγραφής βιβλίου (είχα σκεφτεί παλιά να γράψω ένα βιβλίο ‘‘Οι χειρότεροι τύποι αντρώνever”, με ονομαστικές αφιερώσεις σε πρώην μου στο οπισθόφυλλο)Ναι, αγαπώ τους πρώην μου και θέλω να ζουν ευτυχισμένοι- μακριά μου
Να, τις προάλες μου έστειλε ο Ακατανόμαστος δεκαπέντε μηνύματα-κατεβατά που κατέληγαν όλα ‘‘θέλω να σε δω‘‘. Λέγεται ‘‘Ακατανόμαστος‘‘ γιατί έχω απαγορεύσει στον εαυτό μου, στη μαμά μου, στις φίλες μου, στον αδελφό μου και στον υπάλληλο του βίντεο κλαμπ απ΄ όπου νοικιάζαμε ταινίες, να αναφέρουν το όνομά του. ‘‘Λυπάμαι, εγώ δε θέλω να σε δω‘‘ απάντησα στο δεκατοπέμπτο sms του, ‘‘απλά γιατί είσαι ο μεγαλύτερος κόπανος που γνώρισα ποτέ‘‘. Απλό, λιτό και περιεκτικό μήνυμα όπως λένε τα βιβλία ότι πρέπει να μιλάς στον απλοϊκό αντρικό εγκέφαλο για να λάβει σωστά το μήνυμα. Άλλο αν ακολούθησαν άλλα δεκαπέντε δραματικά sms του τηνεπόμενη μέρα- απόδειξη ότι υπάρχουν και άντρες-ορμονική διαταραχή και ζουν ανάμεσά μας.
Nαι, λοιπόν, όλες οι γυναίκες έχουν έναν τουλάχιστον Ακατανόμαστο στην ζωή τους που όσο κι αν τον ποθούν, δεν πρέπει να κοιμηθούν ποτέ ξανά μαζί του, ακόμη κι αν έχει επέλθει αφανισμός της ανθρωπότητας εξαιτίας ενός ιού που ξέφυγε από τα εργαστήρια κι εκείνος είναι το τελευταίο εν ζωή πέος στον κόσμο.
Ακατανόμαστος μπορεί να είναι εκείνος που σε άφησε για άλλη και σε άφησε τόσο σκληρά και άγαρμπα που την έβγαλες ένα εξαμινάκι στον ψυχίατρο. Εκείνος που σε τρέλανε στα ψέματα και στο κέρατο και πάλι την έβγαλες στον ψυχίατρο. Εκείνος που δεν ήξερε τι ήθελε, τι μια μέρα σχέση, την άλλη όχι, την άλλη ανοιχτή σχέση, την άλλη κλειστή, την άλλη μισάνοιχτη, την άλλη χαραμάδα, μέχρι τη μέρα που συγκλόνισε το νευρικό σου σύστημα και κατέληξες ξανά στον γνωστό ψυχίατρο. Μέχρι που τα έφτιαξες και με τον ψυχίατρο, μπας και σωθείς, αλλά που… Τέλος πάντων, συνοψίζωμε τους Ακατανόμαστους δεν κοιμόμαστε ποτέ ξανά κι ας ήταν the fuck of the century. Θέλω να το καταστήσω σαφές αυτό σταναγνωστικό κοινό για να μην χαλάμε μόνες μας την πιάτσα.
Και τώρα μπορώ να συνεχίσω… Ξεκίνησα να κοιμάμαι με τον προπροπρώην μου πριν ένα χρόνο. Ο προπροπρώην μου πέρα από πολύ hot είναι και καλό παιδί. Εκτός από την περίοδο του χωρισμού, που είναι μια δύσκολη περίοδος για όλους κάποιος θέλει να μείνει, κάποιος θέλει να φύγει, έτσι είναι αυτά-τα χρόνια που ήμουν μαζί του ήμουν πραγματικά ευτυχισμένη. Ή τουλάχιστον έτσι θυμάμαι. Απόδειξη ότι είχαμε καλή σχέση, ότι δε σταματήσαμε ποτέ να επικοινωνούμε καθημερινώς στο τηλέφωνο μετά τον χωρισμό και μάλιστα βρισκόμασταν μια φορά τον μήνα για καφέ, ακόμη κι όταν ήμασταν σε σχέσεις. Και όχι, δεν κάναμε σεξ μεταξύ μας, ήμασταν φιλαράκια. Δηλαδή ok, μια φορά κάναμε, αλλά ήταν Νοέμβρης. Ο μήνας του χρόνου που αντί να ντυθείς πιο ζεστά πίνεις περισσότερο. Το γεγονός ξεχάστηκε την επόμενη μέρα και φυσικά δεν το ανέφερα ούτε εγώ στην δική μου την σχεσούλα τότε ούτε ο φίλος μου στην δική του την σχεσούλα γιατί δεν υπήρχε λόγοςαυτό είναι το καλό με το σεξ με τον πρώηνδεν πιάνεται!
Να ξαναβρισκόμαστε όμως τακτικά για σεξ ξεκινήσαμε μετά τον χωρισμό μου με τον Ακατανόμαστο, όταν προσπαθούσα να καρφώσω ένα ράφι στον τοίχο και ξέσπασα σε κλάματα γιατί παραδοσιακά αυτά τα πράγματα στο σπίτι μου τα έκαναν οι άντρες που συζούσα. ‘‘Είμαι τόσο μόνη κι αβοήθητη‘‘ έλεγα στη γάτα μου κι εκείνη βούρκωνε. Μετά από ένα διωράκι κλάματος, έβαλα μια μάσκα ματιών με ένα περίεργο τζελ μέσα που ξεπρήζει τα μάτια, έριξα τα μούτρα μου και πληκτρολόγησα στα τυφλά το τηλέφωνο του προπροπρώην μου. Για να τον παρακαλέσω να έρθει σπίτι μου να καρφώσει ένα ράφι στον τοίχο. Εκείνος χασμουρήθηκε και είπε ότι βαριέται, εγώ τον έριξα στο φιλότιμο, εκείνος ρώτησε αν είμαι τόπλες όταν κάνω μερεμέτια και είπε να προσέξω τι θα απαντήσω γιατί θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην απόφασή του.
ΠΡΟΣΟΧΗΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ
Καθώς περνούσε ο καιρός, αποκτούσα και άλλα ράφια, στο υπνοδωμάτιο και στο σαλόνι. Επίσης, ντουλάπα για τα εργαλεία στο μπαλκόνι, περισσότερα κανάλια στην τηλεόρασή μου, Anti-virusπρογράμματα στο κομπιούτερ μου, καινούριες ταινίες και, φυσικά, καινούριους τρόπους οργασμούς. ‘‘Μην μου το παίζεις δύσκολη‘‘ μου έλεγε ο πρώην μου κάθε φορά που του έλεγα να μην ξανασυναντηθούμε μην κολλήσουμε , ‘‘αφού ξέρω με τι τύπους τα είχες μετά από μένα‘‘. Άλλες φορές περνούσα εγώ τυχαία από τη γειτονιά του και του χτυπούσα το κουδούνι – ‘‘άκουσα πορνό και μύρισα καρμπονάρα. Ήξερα ότι θα είσαι σπίτι‘‘. Μία περίοδο που έβγαινα με κάποιον που ήταν κολλημένος μαζί μου κι έκανε σκηνές, σταμάτησα για έναν μήνα να βλέπω τον πρώην μου ‘‘η φιλανθρωπία σου μου καταστρέφει την σεξουαλική μου ζωή‘‘ μου είπε. Κι άλλες φορές έλεγε εκείνος να σταματήσουμε να κάνουμε σεξ αλλά τελικά επέστρεφε στην πόρτα μου‘‘πέμπτη μέρα χωρίς σεξ. Ή θα κάνουμε μαζί ή οι χοντρές γκόμενες θα μπουν ξανά στο μενού μου‘‘.
Κι εντάξει, αν δεν κάνεις σεξ με τον πρώην σου την περίοδο που είσαι single με ποιον θα κάνειςΜε τον άγνωστο ΧΤο σεξ με αγνώστους μπορεί να είναι ανανεωτικό, οστόσο κρύβει και δυσάρεστες εκπλήξεις. Παράξενα σχήματα, X-file μεγέθη, κωμικοτραγικό dirty talk, βαρεμάρα, βίτσια, ένα σωρό ρίσκα…Ο πρώην σου, από την άλλη, είναι δοκιμασμένο και εγγυημένο προϊόν. Ξέρει πώς να σε φέρνει σε οργασμό και ξέρει κι από ποια πλευρά του κρεβατιού κοιμάσαι. Άσε που δε χρειάζεται να φτιάχνεις το μαλλί δέκα ώρες για να τον συναντήσεις, άσε που σε έχει δει και άβαφη κι άσε που δεν κάνετε ο ένας στον άλλον γκομενικά, δε μπορώ τώρα, αύριο, μα εγώ μπορούσα χθες κι αυτός δε μπορούσε, άρα πρέπει να κάνω τη busy σήμερα εγώ, άργησε να μου απαντήσει στο sms, άρα δεν απαντώ στην κλήση του… Με έναν πρώην οι ανθρώπινες σχέσεις έχουν κάνει τους κύκλους τους κι έχουν φτάσει στην φώτιση. Ένα καθαρό και ξάστερο τηλεφώνημα κι είναι στην πόρτα σου για σεξ κάθε φορά που το χρειάζεσαι. Ο πρώην συγκαταλέγεται στα sex delivery boys, αλλά του έχεις άλλον σεβασμό. Και διάολε, υπάρχει μια τρομερή ανακούφιση να ξυπνάς την επόμενη μέρα στο δικό σου κρεβάτι και δίπλα σου να είναι ένας δικός σου άνθρωπος. Χωρίς καμία κουβέντα για το πού θα οδηγήσει αυτό το σεξ- σε σχέση, σε γάμο, σε κηδεία, σε απλή φιλία, σε κοινωνική γνωριμία, σε συνεργασίαΠουθενά δεν θα πάει, ο πρώην σου είναι, δηλαδή είχατε σχέση κι έχει τελειώσει. Άρα μπορείτε να κάνετε σαν άνθρωποι ένα σεξ σκέτο. Αλλά από εκείνη τη μέρα που απέκτησα εκείνο το πρώτο ράφι στο χολ, δημιουργήθηκε μέσα μου μια μεγάλη απορίανα πάρει, γιατί το σεξ με τους πρώην είναι τόσο καλύτερο μετά την σχέση; Ήταν σα να πίνω οργασμούς από ένα μπουκάλι οικείο μου σαν της Coca Cola, αλλά με μερικά επιπλέον μυστήρια συστατικά…
Το καλύτερο σεξ είναι το χωρίς συναίσθημα, πάει και τελείωσε. Και με τον προπροπρώην μου δεν ήμασταν πια συναισθηματικά εξαρτημένοι μεταξύ μας. Δηλαδή δε μπορούσαμε να πληγώνουμε πια ο ένας τον άλλον, με εμφανή αποτελέσματα στο κρεβάτι. Δε ζηλεύαμε πια αντίθετα, εξιστορούσαμε ο ένας στον άλλον τα date που βρήκαμε από την τελευταία μέρα που συναντηθήκαμε. Δεν είχαμε πια απαιτήσειςεκείνος δεν έπρεπε πια να τρώει με τους γονείς μου τις Κυριακές, εγώ δε χρειάζονταν να τον συνοδεύω σε βαρετά επαγγελματικά δείπνα, όπως τότε που τα είχαμε. Επιτέλους μπορούσαμε να κάνουμε ότι θέλουμε στο κρεβάτι και να λέμε ότι θέλουμε για τις σεξουαλικές μας εμπειρίες από το παρελθόν, χωρίς αυτό να έχει αντίκτυπο σε καμία σχέση. Γιατί δεν χρειάζονταν πια να αναλύουμε καμία σχέση. Ήμασταν απλά δυο καλοί εραστές. Έτσι ακριβώς όπως είχε ξεκινήσει κάποτε και η γνωριμία μας. Πριν ερωτευτούμε και πριν τα φτιάξουμε, πολύ πριν όλες αυτές τις συναισθηματικές ανάγκες, το σωστό μοίρασμα του χρόνου, το θέμα του παιδιού, οι λόγοι που συναντιόμασταν ήταν όλοι κι όλοι δύο:το γέλιο και η έλξη.
TΟ SAVOIR FAIRE
Φυσικά υπήρξε μια περίοδος, κάπου μετά το πρώτο σεξ, που μπερδευτήκαμε. Συγκεκριμένα, ένα βράδυ που ένιωθα μόνη μου και τον πήρα τηλέφωνο απλά για να έρθει στο σπίτι να κοιμηθούμε αγκαλιά-χωρίς σεξ. Τότε αναπολήσαμε την περίοδο που μέναμε μαζί. Αλλά θα μπορούσαμε να το επαναλάβουμε;Ήμασταν πια δυο άλλοι άνθρωποι απ΄ τον καιρό που ήμασταν μαζί. Με άλλες εμπειρίες, κι άλλες ανάγκες. Άλλωστε είχαμε περάσει ήδη μια φορά από τον πόνο της απώλειας που φέρνει ο χωρισμός. Τώρα θα μας ήταν πολύ πιο εύκολο να σταματήσουμε να βλεπόμαστε, του έλεγα. Και πραγματικά, έναν μήνα που εκείνος δοκίμασε να μπει σε σχέση και σταματήσαμε να συναντιόμαστε, δε με πείραξε καθόλου, απόδειξη ότι μπορεί να υπάρξει σεξ χωρίς συναίσθημα και με κάποιον που αγαπάς. Όταν βέβαια έχετε βγάλει τις κτητικότητες και τους κανόνες της σχέσης.
Το βασικό για να πάει καλά το σεξ με πρώην είναι να μη βγαίνετε μαζί, να μην περνάτε σαββατοκύριακα μαζί, να μην πηγαίνετε για ψώνια μαζί, να μην κάνετε τίποτα που να θυμίζει σχέση. Μετά το σεξ, εκείνος μπορεί να πάει σπίτι του να παίξει playstation μέχρι να τον πάρει ο ύπνος. Πριν του τηλεφωνήσεις στέλνεις από τακτ ένα sms αν μπορεί να μιλήσει. Δεν τα φτιάξατε, σεξ κάνετε. Αν είναι πολύ περισσότερα από ένα σεξ, πρόκειται ολοφάνερα για ‘‘θεραπεία του μεσοδιαστήματος‘‘. Σεξουαλική θεραπεία με πρώην την περίοδο που είσαι μεταξύ δυο σχέσεων δηλαδήτην κάνουν αρκετές singles που δεν θέλουν να αναλώνονται με αγνώστους. Αλλά για να λειτουργήσει, πρέπει να επιστρέψουμε στο θέμα ‘‘Ακατανόμαστοι‘‘. ΕπαναλαμβάνωΣεξ κάνουμε με τους πρώην που χωρίσαμε πολιτισμένα. Που έστω κι αν δε χωρίσαμε πολιτισμένα, δεν επιφυλάσσει κανείς καμία εκδίκηση για τον άλλον. Που δεν υπάρχουν απωθημένα. Που η σκέψη τους δε μας φέρνει δάκρια στα μάτια. Που μπορέσαμε επιτέλους να τους ξεπεράσουμε κι εκείνοι μπόρεσαν να μας ξεπεράσουν. Όλες οι άλλες περιπτώσεις, είναι από πισωγυρίσματα μέχρι πασαλείμματα. Case is closed.
Share this article :

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Moxabeti - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger